About Tutors "Excellence"

Tutors Excellence is a group providing experienced private tutors to work with children of all ages and nationalities. Tutors are available for part-time tutoring positions, for major support and tutoring outside school hours.
(Private Les Excellence adalah sebuah group private yang berpengalaman dalam mengajarkan kepada anak-anak dari berbagai usia dan kebangsaan. Guru private tersedia untuk paruh waktu dalam mendukung dan membimbing belajar di luar jam sekolah)

Tutors Excellence provide tutors in a wide variety of situations from helping students re-take critical exams, helping students with the national plus and international school curriculum. We provide a bespoke service to find the right tutor that suits the student's needs and aspirations, and if a live-in tutor is required, it is essential that the assigned tutor is the right match for the family and fits in the environment.
(Private Les Excellence menyediakan guru-guru private dari berbagai cakupan pelajaran dalam membimbing siswa menghadapi pelajaran dan ujian sekolah, baik kurikulum sekolah nasional plus atau sekolah internasional. Kami menyediakan dan mendahului pelayanan untuk memberikan guru private yang tepat terhadap kebutuhan dan keinginan siswa, hal ini adalah sangat penting dalam menugaskan guru yang cocok terhadap keluarga siswa dan lingkungannya).

Tutors Excellence was founded by Nuz Effendi who has tutored students for a long time. He has received specialist training in active learning and student centered system from High/Scope Indonesia School TB Simatupang Jakarta. He has now turned this expertise to recruiting, training and placing other tutors to help their children families.
(Private Les Excellence didirikan oleh Nuz Effendi yang telah berpengalaman lama dalam memberikan les private kepada para siswa. Dia telah mendapatkan training khusus dalam sistem belajar aktif dan fokus kepada kebutuhan siswa dari Sekolah High/Scope Indonesia di Jl. TB. Simatupang Jakarta. Dan sekarang memulai beralih dengan keahliannya ke bidang pendidikan ini dari mulai perekrutan, pelatihan, dan penempatan guru-guru private untuk membantu para keluarga dalam membimbing putra-putrinya).